قسمت دهم رمان رویالVsپاپ استار
قسمت دهم رمان رویالVsپاپ استار

زنگ کلاس خورد و منم بلند شدم اینهی با یه حالت ریلکس اومد سمتم

-اینهی جون هرکی که دوستش داری فندقی نزن 

اینهیه-یعنی..

-جون کیکومارو فندقی نزن 

سایو-اوووووو 

رویا-هیس ای دهن لق 

ترسا-مرلی ..تو گورت

هما و رامونا-هییی 

اینهیه

-خب زود باشید الان کلاس ساز هارو داریم بریم 

هما-بریم 

تو کلاس موسیقی 1#

استاد-خب همون طور که نت هارو یاد گرفتید شروع کنید 

مرلیا-چشششششم 

دویدم رفتم پشت درام پت 

-نه مرلی ...

یدفعه یه نت خیلی بالایی زدم با درام پت که گوش همه کر شد 

رویا-خاک تو سرت 

نوریما-ای...

هما-مرلیی بس کن

سایو-منم پایه ام رفت و گیتارو برداشت 

رویا-هووف باشه منم هستم رفت میکروفون رو برداشت 

هما-هووم خوبه رفت پشت لانچ پد 

رامونا-هستم رفت پشت ارگ 

ترسا-اوکی منم هستم رفت گیتار برقی رو برداشت 

مرلیا-نوری تو نمیای؟

نوریما-هستم و رفت میکروفون رو برداشت 

مرلیا

فلشمو در اوردم و زدم به ضبط 

-اهنگ...me and my broken heart 

خیلی قشنگ بود کارمون ولی موقع زدن یه جادویی خارج میشد 

-جییییییغ عاالی بود.عالی بود 

اینهیه-جیغ نزن

استاد-هووم کارتون خوب بود 

فردا ، ساعت 6 صبح، هما 

زیر چشمی داشتم مرلی رو میپاییدم 

-یعنی این دختره اول صبحی چیکار داره 

اینهیه -خب ردشو میگیریم 

رویا-هیس میشنوه 

رامونا-اروم 

ترسا-ع.ع..عط

سایو-جلو دهن ترسا رو گرفتم

مرلیا-خب اروم برم دیگه 

رفتم بیرون 

تو اتاق .سایو 

-بپرید بریم 

اومدن بیرون 

مرلیا

-همش میپاییدم کلی نباشه 

ساحل .غنچه

-اومدی مرلی 

مرلیا-اوهوم 

بچه ها از پشت یه درخت نخل داشتن منو میپاییدن

هما-این دختره کیه ؟

رویا-فکر کنم چیزه..

اینهیه-اهااا فهمیدم کیه غنچه 

هما و سایو وترسا و رامونا و نوریما-غنچه؟

اینهیه-اره سرسخت ترین رقیب مرلیه 

-میگم مرلی کسی که نبود 

مرلیا-نه حواسم جمع بود 

-باشه من دیگه باید برم داره هوا کامل روشن میشه و این برا هردومون بده 

مرلیا-درسته خدافظ 

مرلیا

دوییدم سمت اتاق ، میدونم اونا داشتن تعقیبم میکردن از عطسه تری معلوم بود 

رسیدم اتاق 

-سلام صبح بخیر 

اینهیه-سلام 

-...

 


[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:14 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 418 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )